Kategori
övrigt inom skönlitteratur
Butik
Bookhero
Varumärke
Henrik bromander
Morgan blir arbetslös och måste gå en söka jobb-kurs. Som tur är börjar Madde på kursen. Tillsammans blir det lättare att stå ut med käcka jobbcoacher och töntiga lekar. Men plötsligt slutar Madde dyka upp. Morgan beslutar sig för att göra allt för att hitta henne. Format Pocket Omfång 64 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2018-09-14 ISBN 9789188073655
62 SEK
Rekommendationer
Choose your language and region
Klarna is available around the world with a variable offering, choose one that suits you best.
Copyright © 2005-2024 Klarna Bank AB (publ). Headquarters: Stockholm, Sweden. All rights reserved. Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431