- 6%

Sticka, virka, brodera / Lättläst (inbunden) Karolin Olsson

Kategori

Hobby- & fritidsböcker

Butik

Bookhero

Varumärke

Karolin olsson

Vad är grejen med handarbete? För Laila är det kunskapen hon har haft sedan hon var barn i Kurdistan. Redan då var hon bäst på att sticka! För Maria är det kraften. Hon virkar saker med starka färger och tydliga budskap. Sedan hänger hon upp dem på stan. För Johan är det minnena från datorspelen han spelade på 1980-talet. Han broderar figurer från kända datorspel på dukar som han köper secondhand. Varför handarbetar du? En person sa: När jag stickar känner jag mig aldrig ensam. En annan sa: När jag virkar blir jag lugn och avslappnad. En tredje sa: När jag broderar målar jag med nål och tråd. I boken kan du läsa om varför människor handarbetar och få tips om du också vill börja. Format Inbunden Omfång 80 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2017-09-11 ISBN 9789188073167

149 SEK

159 SEK

Produktnamn

Butik

Pris

Buyersclub

159 SEK

169 SEK