Kategori
Bcker Low
Butik
Buyersclub
Varumärke
John Ajvide Lindqvist
/LÄTTLÄST/ - Maaajaaa! Kom fram! Det är inte roligt! Inget svar. Anders kippade efter luft. Snön lyste vit runt fyren. Han sökte med blicken efter Majas röda overall. Det var omöjligt, det kunde inte hända. Men innerst inne visste han att det var sant. Maja var borta. När Anders femåriga dotter Maja försvinner faller hans liv samman. Nersupen och förtvivlad flyttar han ut till Domarö där han bodde varje sommar som barn. Och där Maja försvann. För hon är väl försvunnen...? En spänningsroman skriven av skräckmästaren Johan Ajvide Lindkvist bearbetad av Niklas Darke. Lättlästnivå: 5 (1 är lättast och 6 svårast) Format Pocket Omfång 288 sidor Språk Svenska Förlag LL-förlaget Utgivningsdatum 2010-02-08 Medverkande Niklas Darke ISBN 9789170533143
97 SEK
Rekommendationer
Choose your language and region
Klarna is available around the world with a variable offering, choose one that suits you best.
Copyright © 2005-2024 Klarna Bank AB (publ). Headquarters: Stockholm, Sweden. All rights reserved. Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431