Kategori
Bcker Low
Butik
Buyersclub
Varumärke
Catharina IngelmanSundberg
På servicehuset Diamanten är det långtråkigt och livet ganska hemskt. Dålig mat, trist bemötande, för lite motion och ständiga besparingar. De boende har det värre än fångarna på ett fängelse. Pensionären Märtha får en lysande idé. Kan de inte bo på ett fängelse istället? Men för att hamna där måste man begå brott. Med sina vänner rymmer Märtha från servicehuset och tillsammans bildar de Pensionärsligan. Gänget tar in på lyxhotell för att planera det perfekta brottet. De ska stjäla tavlor värda miljoner, för vem misstänker gamla damer med rollatorer? Bytet ska de skänka till fattiga och gamla och sedan själva ordna sig ett bättre boende i fängelset. Catharina Ingelman-Sundbergs roliga och spännande bok Kaffe med rån har snabbt blivit populär. Den har jämförts med Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och redan sålts till 15 länder. Mats Wänblad har bearbetat den till lättläst. - Det här är en bok som ligger i tiden. Människor vill läsa om äldre som gör uppror, som hjä
103 SEK
Produktnamn
Butik
Pris
Bookhero
81 SEK
89 SEK
Rekommendationer
Choose your language and region
Klarna is available around the world with a variable offering, choose one that suits you best.
Copyright © 2005-2024 Klarna Bank AB (publ). Headquarters: Stockholm, Sweden. All rights reserved. Klarna Bank AB (publ). Sveavägen 46, 111 34 Stockholm. Organization number: 556737-0431